Ormanlara 25 yılını veren Mardinli, emekliliğinde de ağaçları aşılamaya devam ediyor
Mardin'de Orman İşletme Şefliği'nden emekli olan Mustafa Baki (53), çevreye ve yeşile duyarlılığı nedeniyle ağaçları aşılamayı sürdürüyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?