Skenderbeu - Beşiktaş Maçının Ardından
Son Dakika Logo
18.09.2015 02:11
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Skenderbeu - Beşiktaş Maçının Ardından

GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ: - Beşiktaş Teknik Direktörü Şenol Güneş'in açıklamaları- Skenderbeu Teknik Direktörü Mirel Josa'nın açıklamaları Maçın ardından- Beşiktaş Teknik Direktörü Güneş: - "Kazanmak için oynadık ve kazandık. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (1)

  • Çok iyi değildi Çok iyi değildi:
    En iyi töre nasıl forvet Gomez Q 7 de kötüydü Necip desen saymıyorum son vuruşlar berbat takım oyunu iyi 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement