Son Dakika | Fenerbahçe Kulübü Başkanı Koç: "Transferler devam edecek. İhtiyacımız var"
Gelen son dakika haberine göre Fenerbahçe Kulübü Başkanı Ali Koç, harcama limitleri konusunda Türkiye Futbol Federasyonuna (TFF) ve başkanı Nihat Özdemir'e sert eleştirilerde bulundu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?