Maçın Ardından - Otyakmaz - Carlos
Maçın ardından- Sivasspor Kulübü Başkanı Otyakmaz: - "Yeni sezon itibarıyla çok fazla futbolun olmadığı ligimizde, 5 gollü güzel bir karşılaşma olması sevindirici"ANKARA (AA) - Sivasspor Kulübü Başkanı Mecnun Otyakmaz, ligde Beşiktaş'a 3-2 mağlup oldukları maça ilişkin, "Yeni sezon itibarıyla çok fazla futbolun olmadığı ligimizde, 5 gollü güzel bir karşılaşma olması sevindirici" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?