Kasımpaşa-Beşiktaş maçının ardından - Sadi Çeri
Süper Lig'in 32. haftasında konuk ettiği lider Beşiktaş'ı 1-0 yenen Kasımpaşa'da teknik sorumlu Sadi Çeri, taktik ve disiplin olarak inanılmaz bir öz güven sergilediklerini söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?