Medipol Başakşehir-Mke Ankaragücü Maçının Ardından - Mustafa Kaplan - İstanbul
Spor Toto Süper Lig'in 32. haftasında deplasmanda Medipol Başakşehir'e 2-1 mağlup olan MKE Ankaragücü'nün teknik direktörü Mustafa Kaplan, iyi bir oyun ortaya koymalarına rağmen sahadan mağlubiyetle ayrıldıklarını söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?