Bursa'nın İnegöl ilçesinde 7 yıl önce yaptırılan ve 40 milyon liraya mal doğal kaynak suyu dolum tesisi çıkan yangında küle döndü. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (5)
Ejder:
Üzülme bi daha yaptırırsin biz alıştık zaten bu ne olduğu belirsiz yangınlara nasıl olsa cebimize bişey girmiyor dimi yandiysa vardır birilerinin bi bildiği arsası kıymete binmiştir kuşlar yakmadi ya21Yanıtla
DEPREM OLACAK:
ATEŞ SUYU NASIL YAKIYOR BENZİN İÇİRİYOLAR SAYIN MİLLETİMİZE10Yanıtla
Bağımsız:
Su tesisi yanacak hemde kül olacak şekilde bence bilinçli bir yangına benziyor sigorta kundaklama ya benziyor00Yanıtla
gürkan paylan :
ya bu kadar yorum yapılmış okudum tuhafıma gitti ; kaç kişi gidip görmüş fabrikayı yerinde ... bi çalışanı olarak bu yorumlar tuhaf geldi bana 00Yanıtla
Olursa da şaşırmam:
Niye yangın sistemini kanunlar gereği zorunlu klimalar işyerleri için 00Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (5)