40 Milyon TL'lik Su Dolum Tesisi Kül Oldu
Son Dakika Logo
14.11.2015 10:13
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

40 Milyon TL'lik Su Dolum Tesisi Kül Oldu

Bursa'nın İnegöl ilçesinde 7 yıl önce yaptırılan ve 40 milyon liraya mal doğal kaynak suyu dolum tesisi çıkan yangında küle döndü. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (5)

  • Ejder Ejder:
    Üzülme bi daha yaptırırsin biz alıştık zaten bu ne olduğu belirsiz yangınlara nasıl olsa cebimize bişey girmiyor dimi yandiysa vardır birilerinin bi bildiği arsası kıymete binmiştir kuşlar yakmadi ya 2 1 Yanıtla
  • DEPREM OLACAK DEPREM OLACAK:
    ATEŞ SUYU NASIL YAKIYOR BENZİN İÇİRİYOLAR SAYIN MİLLETİMİZE 1 0 Yanıtla
  • Bağımsız Bağımsız:
    Su tesisi yanacak hemde kül olacak şekilde bence bilinçli bir yangına benziyor sigorta kundaklama ya benziyor 0 0 Yanıtla
  • gürkan paylan gürkan paylan :
    ya bu kadar yorum yapılmış okudum tuhafıma gitti ; kaç kişi gidip görmüş fabrikayı yerinde ... bi çalışanı olarak bu yorumlar tuhaf geldi bana 0 0 Yanıtla
  • Olursa da şaşırmam Olursa da şaşırmam:
    Niye yangın sistemini kanunlar gereği zorunlu klimalar işyerleri için 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement