Bakanı Işık: "Bu Dönemde Türkiye'de Sanayicilik Yapmak Kahramanlıktır"
Son Dakika Logo
05.03.2016 11:36
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Bakanı Işık: "Bu Dönemde Türkiye'de Sanayicilik Yapmak Kahramanlıktır"

GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ : Toplantıdan detaylar Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Işık'ın konuşması Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Işık: "Bu dönemde Türkiye'de sanayicilik yapmak kahramanlıktır" "Girişimcisi olmayan bir ülkenin kalkınma şansı yok. Devlet eliyle kalkınma diye bir model artık dünyada yok" Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanı Fikri Işık, "Bir sanayici ciddi bir yatırım yapacak ve yıllık yüzde 5,5-6 karla fabrikasının çarklarını döndürmeye çalışacak. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement