Yeraltında Havasız Kalan İşçiler Afad Ekiplerini Alarma Geçirdi
Yeraltında havasız kalan işçiler AFAD ekiplerini alarma geçirdi Oksijensiz kalan işçiler 2 gündür çalışamıyorKOCAELİ - Kocaeli'de telefon kablosu döşemek için girdikleri yer altından fenalaşarak çıkan ve koku nedeniyle 2 gündür çalışamayan işçiler, AFAD ekiplerini alarma geçirdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?