Servis şoförünün bir anlık ihmali, 4 yaşındaki çocuğun ölümüne sebep oldu
Son Dakika Logo
10.12.2019 07:27
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Servis şoförünün bir anlık ihmali, 4 yaşındaki çocuğun ölümüne sebep oldu

Küçükçekmece'de bir okul servis minibüsü, evine bıraktığı 4 yaşındaki çocuğu ezdi. Minibüsün altında kalarak ezilen talihsiz çocuk hayatını kaybederken, sürücü ve servis içindeki görevli kadın gözaltına alındı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (13)

  • İmdat İmdat:
    Çocukları servisten indirip eve girdimi diye kapıdan bakan kişilere sesleniyorum aldığınız paranın hakkını verin ve çocuğu evin kapısına kadar getirip anne veya babasına teslim edin 17 1 Yanıtla
    Servisçi Servisçi:
    Sevgili imdat kardeşim kurallar gereği rehber öğretmen araçtaki çocukları bırakıp diger çocuğu evine götüremez ailenin çocuğu araçtan teslim alması gerekiyor. Rehber öğretmen kadar aileninde ihmali var. Yazık olmuş yavrumuza. 3 1
  • Vaah Vaah:
    Cinayet bu işte emanete hıyanet etmişler. 12 0 Yanıtla
  • Tuna Tuna:
    Suiyeliler bu ülkede krallar gibi 2 7 Yanıtla
  • Deren Deren:
    Anası babası niye aşağı inmemiş 4 yaşında daha 5 1 Yanıtla
  • bayburtlu bayburtlu:
    RABBIM CC aılesıne sabır versın :( bayburtlu buna uzuldu ...her seye uzulmez kolay kolay bayburtlu 6 0 Yanıtla
    Bayburt Bayburt:
    Çünkü bayburtluyuz çok mutluyuz hacı abi... 1 0
  • Yasakcı Yasakcı:
    Servis araçlarının ve yolcu minübüslerinin ön camına tabela yasağı getirilmeli. 3 1 Yanıtla
    Kanuncu Kanuncu:
    Hafriyat Kamyonlarına ön ve köşe noktalarını gösteren aynalar zorunlu hale getirilmeli 1 1
  • A.drn A.drn:
    BU SERVİS ŞÖFÖRLERİ,TAKSİCİLER HAFRİYAT KAMYONLARININ ACİLEN TEDBİR ALMASI GEREKLİ,NİCE CANLAR GİTTİ,ZATEN BAZI SERVİS ŞÖFÖRLERİ MİNÜBÜSTEKİ BAYANLARLA KIRIŞTIRMAKTAN ÇOCUKLARLA İLGİLENMİYORLAR 4 0 Yanıtla
    Alexx Alexx:
    Nerden biliyorsun senlemi kırıştırdı. Ayrıca haberde söylendigi gibi rehber öğretmen diğer çocukları yanlız bırakıp çocugu evine götürmez aile araçtan teslim alır. Kuralları bilmezler haber yaparken yorum katarlar. 1 0
  • Emre Emre:
    Kesin şoför yada hostes elinde telefona bakiyordur bizim arka sokakta oldu olay çok üzüldük Allah ailesine sabırlar versin 0 0 Yanıtla
  • Cenk Cenk:
    Size o kadar dedik çocuk yapmayın tehlike çok her yeri kontrol edemezdiniz çocuk için yaşanacak bir ülke değil burası 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement