Davutoğlu: "Koalisyon Sebebiyle Bakanlık Sayısında Artış Düşünülmez"
GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ: - AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan Ahmet Davutoğlu'na soru sorulması,-Davutoğlu'nun soruları cevaplaması, AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan Ahmet Davutoğlu: "Koalisyon sebebiyle bakanlık sayısında artış gibi bir şey düşünülmez. Ancak 13 yıllık birikim üzerinde ihtiyaç hasıl olmuşsa ki, tek başına hükümeti kurma görevini almış olsaydım da bazı düşüncelerim zihnimde vardı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?