Kazada 1 kişinin ölümüne sebep oldu, adli tıp raporu gelmediği için 2 yıldır serbest
Son Dakika Logo
26.05.2021 01:24
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Kazada 1 kişinin ölümüne sebep oldu, adli tıp raporu gelmediği için 2 yıldır serbest

- Kazada 1 kişinin ölümüne sebep oldu, adli tıp raporu gelmediği için 2 yıldır serbest Babasını kaybettiği günden beri gözü yaşlı şekilde adalet isteyen kızı Damla Üstün Tazegül: "Adli Tıp Raporu geldiğinde bütün gerçekler gün yüzüne çıkacak" "Her mahkeme kapısına gittiğimizde babamı... Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement