Elazığ'da hak sahipliği için 20 bin depremzede başvuru yaptı
Elazığ'da hak sahipliği için 20 bin depremzede başvuru yaptı Deprem bölgesi Elazığ'da İl AFAD Müdürlüğü tarafından kent genelinde kurulan 17 noktada ilk 1 ayda 20 bin depremzedenin hak sahipliği başvurusu alınırken, müracaatların 13 Ağustos'a kadar devam edeceği bildirildi Deprem yaşanan... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?