Elazığ'da hak sahipliği için 20 bin depremzede başvuru yaptı
Son Dakika Logo
17.07.2020 12:27
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Elazığ'da hak sahipliği için 20 bin depremzede başvuru yaptı

Elazığ'da hak sahipliği için 20 bin depremzede başvuru yaptı Deprem bölgesi Elazığ'da İl AFAD Müdürlüğü tarafından kent genelinde kurulan 17 noktada ilk 1 ayda 20 bin depremzedenin hak sahipliği başvurusu alınırken, müracaatların 13 Ağustos'a kadar devam edeceği bildirildi Deprem yaşanan... Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement