ANTALYA Oyun oynarken bileğine taktığı kelepçeyi, itfaiye kesip çıkardı
Oyun oynarken bileğine taktığı kelepçeyi, itfaiye kesip çıkardıANTALYA'nın Kepez ilçesinde, arkadaşlarıyla oynarken bulduğu kelepçeyi sol bileğine takıp kilitleyen, Naciye Karagün'ün (12) yardımına itfaiye yetişti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?