32 gün yoğun bakımda kaldı, koronavirüsü yendi
32 gün yoğun bakımda kaldı, koronavirüsü yendi 17 gün solunum cihazına bağlı kalan vatandaş, yoğun bakımdan alkışlarla çıkarıldı Kayseri'de korona virüse yakalanan vatandaş, 32 günlük yoğun bakım tedavisinin ardından hastalığı yendi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?