Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakan Yardımcısı Bayraktar: "Yavuz'dan 3 ay içinde netice almayı...
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakan Yardımcısı Alparslan Bayraktar, Yavuz sondaj gemisinin Akdeniz'deki Güzelyurt-1 kuyusunda sondaja başlamasına ilişkin, "İnşallah önümüzdeki 3 ay içerisinde eğer bir aksilik olmazsa, bu çalışmalarımızdan bir netice almayı bekliyoruz. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?