Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakan Yardımcısı Bayraktar: "Yavuz'dan 3 ay içinde netice almayı...
Son Dakika Logo
07.10.2019 07:21
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakan Yardımcısı Bayraktar: "Yavuz'dan 3 ay içinde netice almayı...

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakan Yardımcısı Alparslan Bayraktar, Yavuz sondaj gemisinin Akdeniz'deki Güzelyurt-1 kuyusunda sondaja başlamasına ilişkin, "İnşallah önümüzdeki 3 ay içerisinde eğer bir aksilik olmazsa, bu çalışmalarımızdan bir netice almayı bekliyoruz. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement