Börek yerken çatışmanın arasında kaldılar! İstanbul'da dehşet dolu anlar
İstanbul Beyoğlu'nda bir börekçide oturan vatandaşlar, iki grup arasında başlayan silahlı çatışmanın ortasında kaldı. Kurşunların hedefi olan 2 kişi yaralı olarak hastaneye kaldırıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?