Liseli Kızın Boynuna Yapıştırdığı Bant Sonu Oldu
Son Dakika Logo
16.02.2015 12:20
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Liseli Kızın Boynuna Yapıştırdığı Bant Sonu Oldu

Antalya'da 14 yaşındaki lise öğrencisi, ağrıyan boynu için kanserden hayatını kaybeden ağabeyinin ağrı bandını kullanınca hayatını kaybetti. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (5)

  • cihat cihat:
    Başı açık o yüzden sıkıntı y 7 63 Yanıtla
  • yeterrr yeterrr:
    Allah anasına babasına sabır versin iki evlat acısı 17 0 Yanıtla
  • METiN YAZAR METiN YAZAR:
    Nasil bir bant ise. Hic duymadim 15 0 Yanıtla
  • Vdtgng Vdtgng:
    Sen yanlış dedin CHP ye atar suçu hep yaptıkları gibi 8 7 Yanıtla
  • turan turan:
    cihat efendi sen ve senin gibi KARA CAHİLLERİN en yakın zamanda bu dünyadan göç etmelerini tüm insanlık adına istiyorum ben sana artık ne diyeyim bilmemki 2 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement