Adana Cumhurbaşkanı Erdoğan Cami Açılışına Telefonla Bağlandı
Cumhurbaşkanı Erdoğan cami açılışına telefonla bağlandıCUMHURBAŞKANI Recep Tayyip Erdoğan, Adana'da Şehit Burak Uçar Camii'nin açılışına Avrupa Birliği (AB) Bakanı ve Başmüzakereci Ömer Çelik'in telefonundan bağlanarak, vatandaşların Ramazan ayını ve Kadir gecesini kutladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?