Metrobüslerde Oturarak Yolculuk, İlk Duraktan Sıraya Girmeyle Başlıyor
İstanbul trafiğinin büyük ölçüde yükünü çeken metrobüslerde genellikle sıkışık yolculuk yapanlara oranla ilk duraktan araçlara binenler, kendi oluşturdukları sıraya girerek koltuğa oturuyor, çoğu zaman uyuyarak yolculuk yapma fırsatı buluyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?