Eğitim Fakültelerinin İkinci Öğretim Programları Kapatılacak
Son Dakika Logo
12.11.2015 11:12
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Eğitim Fakültelerinin İkinci Öğretim Programları Kapatılacak

YÖK, istihdam sıkıntısı olan bazı bölümler ile eğitim fakültelerinin ikinci öğretim programlarının tamamen kapatılması konusunda mutabakat oluştuğunu açıkladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (8)

  • bayatlı19 bayatlı19:
    2.öğretim kapatacağına git de formasyonu kaldır açık öğretim kaldır. 16 3 Yanıtla
  • ben
ben :
    hayret akıllıca bi karar almışlar. 12 2 Yanıtla
  • CAMUKAAAAAAAAA CAMUKAAAAAAAAA:
    CEHENNEMİM DİBİNE GİTSİN BUNLAR BÖYLE EĞİTİM HERYIL EĞİTİMDE DEĞİŞLİK YAPIYORLAR ALLAH BELANIZI VERSİN TÜRKİYE OKUYUP BİR BİR ŞEY OLAMAYAN İNSANLARLA DOLDU TAŞTI 9 1 Yanıtla
  • Rafet Rafet:
    Meeee meeee AKP iyi ki var meeee 5 2 Yanıtla
  • bi usak bi usak:
    Cok gec ama yerinde bir karar egitim ogretim oldukca laskalasti cunki okadar mezun var is yok bu ne ya 4 2 Yanıtla
  • GÖKHAN ŞİMŞEK GÖKHAN ŞİMŞEK:
    Eğitim fakültelerinden ziyade fen edebiyat fakültesinden mezun kardeşlerimizin sayısı çok fazla örneğin ben lise matematik öğretmeniyim eğitim fakültelerinden benim alanımdan mezun sayısı 300 lerde iken fen edebiyat matematik bölümünden mezun olup formasyon alan sayısı senede belkide 2000-3000 kişi yani eğitim fakültesi mezunları da azaltılmalı ancak fen edebiyatlara herkes girememeli ve kontenjanları 5 de birine düşürülmeli saygılarımla... 5 1 Yanıtla
  • cem cem:
    öğrenci velisi olarak yazıyorum,ikinci öğretim olmamalı hele İİBF gibi bölümlerde, oraya zar zor girmiş öğrenci birde tembelse vay o öğrencinin ailesine ocağı batar,bitirse iş yok .Sadık hocadanda geç bakalim gecebilirsen ,sistemin hatasını Aileler çekiyor.Hoca sana Allah merhamet versin.ve de senin gibilere. 3 0 Yanıtla
  • ata ata:
    öncelikle eğitim buna virajlar kafalarda dahil olacak okullu öğrencilerle okul cak sonra ustalık belgesi kalfa belgesi uzman belgesi alicak uzman belgesi alan üniversitelerde hoca sıfatı ile çalışacak usta olan ticari yer açma belgesi alicak anladın demi kalifiye işçi olacak hepimiz vatanın iscisiviz hayvancılıkla uğraşmadan olsa eğitimini alacak kasabalarda belgesiz olmayanı ise almak yok önce eğitim 1 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement