Bodrum'a demirleyen mega yat Scheherazade'ye 3 milyon TL'lik yakıt ve gıda ikmali yapıldı
Son Dakika Logo
17.08.2020 01:27
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Bodrum'a demirleyen mega yat Scheherazade'ye 3 milyon TL'lik yakıt ve gıda ikmali yapıldı

Muğla'nın Bodrum ilçesine demirleyen dünyanın en uzun yatlarından biri olan Scheherazade'ye toplam 3 milyon TL'lik yakıt ve gıda maddesi ikmali yapıldı. Bodrum'a adeta bir servet bırakan mega yat, tatilcilerin ilgi odağı olurken içerisinde kimin olduğu merak konusu oldu. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (23)

  • caner özkan caner özkan:
    içinde dokumacı hasan abi olacak değil ya kimbilir hangi hortumcu vardır allah bilir 22 1 Yanıtla
    aaa aaa:
    dokumacı da halı dokuyacagına aklını dokuyaydı bal tutan parmagını yalar dıye bir söz vardır. 0 2
  • FATH FATH:
    BU ARADA BUNLARDAN VERGİ ALINMIYOR YAKITA. ÇİFTÇİDEN 5 KATI ALINIYOR NE DE OLSA . KOYUN SÜRÜLERİİİİ 15 7 Yanıtla
    Uçmak Beleş Uçmak Beleş:
    Çiftçiye yakıt beleş. Hatta artan mazotu arabasına koyuyor buradakiler ne sallıyorsun sen. 3 5
  • Veli Veli:
    Düşünün bakalım kimlerin gemicikleri var?700 bine saat alanlar oldukça bu ülkede yolsuzluk bitmez. 14 6 Yanıtla
    Hayrettin Hayrettin:
    Adam yakıt ve yiyeceğini içeceğini alıp gidiyor,senin yorumla ne alaka? 700 binlik saatimi yüklemişler yata? Yav biraz el insaf salla salla nereye kadar... 0 1
  • Doldur depoyu yakışır Doldur depoyu yakışır :
    1 milyon 950 bin TL değerinde 460 bin litre yakıt , yani litre fiyatı 4,24 anladın sen onu , zengine ötv yok , o kazık sana bana millete. Afiyet olsun yemeye devam. 6 4 Yanıtla
    Ykp Ykp:
    İhraç malı kdv zaten yok 0 0
    Ykpp Ykpp:
    Ülkemizdeki zenginlerin ticari kaydettirdikleri yatlarda da yok merak etme. 0 0
  • X X:
    Ben vardım içinde....ismimde abuzittin şeker 3 2 Yanıtla
  • Ah Türkiyem ah Ah Türkiyem ah:
    Sizde yakıt aldı diye sevinin içindeki adamalar kaçak yollarla yer altından çıkan eski değerli Hazineleri kaçak yollarla götürsün kendi ülkesine sizde 400 500 bin dolarlık yakıt aldı diye sevinin 3 2 Yanıtla
  • Nn Nn:
    Bide ülkeye para bıraktı yazıyor kuruş vergi vermeden yakıt alıyor ameleliğini yaptırmış bide atığını döküp gitmiştir pisliğini temizleriz ancak 3 0 Yanıtla
  • Bay hamilton Bay hamilton:
    La o yakıtı bize hibe etse benzin 1 liraya düser:)) 1 1 Yanıtla
  • Işık Denız Işık Denız:
    Yabancı bayraklı oldu ıcın KDV iadesı hakkı var.Kazık alakası yok.Turk yatlar başka ulkelerde ayne hak sahıbı 2 0 Yanıtla
    Kdvötv Kdvötv:
    Başka ülkelerde akaryakıta bu kadar kdv ötv yok kazıkla alakası bu ama anlayana tabi. 1 2
  • muhit muhit :
    ah o gemide bende olsaydım 1 1 Yanıtla
    caner özkan caner özkan:
    niye sıcak denizleremi yol alacan 2 0
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement