Antalya) 250 Promil Alkolle Refüje Çıktı, 'Araç Sıkıştırdı, Sıkıntı Yok' Dedi
Son Dakika Logo
21.02.2017 08:14
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Antalya) 250 Promil Alkolle Refüje Çıktı, 'Araç Sıkıştırdı, Sıkıntı Yok' Dedi

(ANTALYA) 250 promil alkolle refüje çıktı, 'Araç sıkıştırdı, sıkıntı yok' dedi Kazayı hafif sıyrıklarla atlatan alkollü sürücü, polisin alkol testine girmemek için üfleme numarası yaptı ancak polis pes etmediANTALYA (İHA) - Antalya'da yoldan çıkan ticari araç refüje çıkarak durabildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement