Kütahya'nın Hisarcık ilçesinde 2 mahalle karantinaya alındı
Son Dakika Logo
03.05.2020 04:23
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Kütahya'nın Hisarcık ilçesinde 2 mahalle karantinaya alındı

Kütahya'nın Hisarcık ilçesinde 2 mahalle karantinaya alındı Kütahya'nın Hisarcık ilçesi Şehitler Mahallesi'nin tamamı ile Cumhuriyet Mahallesi Çimenlik Caddesi'ndeki iki sokakta bazı vatandaşların Korona virüs (Covid-19) testlerinin pozitif çıkması sonucu İlçe Hıfzıssıhha Kurulu Kararı ile 14... Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (1)

  • Kütahyam 43 Kütahyam 43:
    Şüpheli olanlar adam gibi evinde otursa..Kimse hasta olmayacak 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement