Kütahya'nın Hisarcık ilçesinde 2 mahalle karantinaya alındı
Kütahya'nın Hisarcık ilçesinde 2 mahalle karantinaya alındı Kütahya'nın Hisarcık ilçesi Şehitler Mahallesi'nin tamamı ile Cumhuriyet Mahallesi Çimenlik Caddesi'ndeki iki sokakta bazı vatandaşların Korona virüs (Covid-19) testlerinin pozitif çıkması sonucu İlçe Hıfzıssıhha Kurulu Kararı ile 14... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (1)