Siyasi Büro Sözcüsü Muhammed Naim Vardak: Türkiye'den ülkemize yardım etmelerini istiyoruz
Afganistan yönetiminin Taliban tarafından ele geçirilmesi sonrası Katar'daki Siyasi Büro Sözcüsü Muhammed Naim Vardak, açıklamalarda bulundu. Son dakika haberine göre Vardak, "Halkımız 40 yıldır savaşın içinde ve yardıma ihtiyacı var. Tüm dünya ülkelerinden özellikle de Türkiye'den halkımıza ve ülkemize yardım etmelerini istiyoruz" ifadelerini kullandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (2)