Siyasi Büro Sözcüsü Muhammed Naim Vardak: Türkiye'den ülkemize yardım etmelerini istiyoruz
Son Dakika Logo
25.08.2021 01:30
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Siyasi Büro Sözcüsü Muhammed Naim Vardak: Türkiye'den ülkemize yardım etmelerini istiyoruz

Afganistan yönetiminin Taliban tarafından ele geçirilmesi sonrası Katar'daki Siyasi Büro Sözcüsü Muhammed Naim Vardak, açıklamalarda bulundu. Son dakika haberine göre Vardak, "Halkımız 40 yıldır savaşın içinde ve yardıma ihtiyacı var. Tüm dünya ülkelerinden özellikle de Türkiye'den halkımıza ve ülkemize yardım etmelerini istiyoruz" ifadelerini kullandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (2)

  • Durmuş Mırık Durmuş Mırık:
    Çok Pis bir oyunun içine çekmek istiyorlar bizi.. ALLAH' YARDIMCIMIZ OLSUN 29 9 Yanıtla
  • Ümit Demir Ümit Demir :
    Ne oyunu arkadasim hemen oyun diyosunuz.adam diyorki biz afgan halkina birsey yapmuyoruz abd vizesiz pasaportsuz hadi sizi goturelim derse diyor insanlar can atarak kacip gidiyolar diyor.heekes aynisini yapar diyor.adamlara gün doğdu hepsi genc kacmak isteyenler yurtdisina.firsata cevirdiler bu isi 20 4 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement