Muğla'yı komşu illere bağlayan ara yollarda denetimler arttı
Muğla'da, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında kente araç giriş ve çıkışlarının yasaklanmasının ardından şehirle bağlantılı tüm il sınırları yollarında denetimler artırıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?