Afrika'ya Temiz Su Için Buz Gibi Göle Daldılar
Kanada'da her yıl 1 Ocak'ta düzenlenen Polar Bear Dip (Kutup Ayısı Dalışı) organizasyonu kapsamında yüzlerce kişi, Ontario Gölü'nün sıfırın altında 5 derecelik suyuna daldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?