Belediye Önünde Kendini Yakan 1 Çocuk Babası İşçiden Acı Haber
Son Dakika Logo
09.02.2016 10:35
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Belediye Önünde Kendini Yakan 1 Çocuk Babası İşçiden Acı Haber

Antalya'da yardım istemek için geldiği Muratpaşa Belediye Binası önünde kendini yakan 32 yaşındaki inşaat işçisi, hastanede hayatını kaybetti. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (49)

  • kahrolsun chp mhp kahrolsun chp mhp:
    ulan yillardir hep herseye karsi ciktiniz hic bise yapmadiniz BIRAZ MILLET ICIN CALISIN PROJELER YAPIN BOS BOS OTURMAYIN KAHROLSUN CHP 12 17 Yanıtla
    İşte durum bu... İşte durum bu...:
    Adam yanarak ölmüş işsizlikten... İşte bunun gibi mallar ülkeyi yöneteni değil muhalefeti suçluyor... Uyan koyun ülkeyi 14 yıldır senin çoban yönetiyor... 22 2
  • Bir Ülke... Bir Ülke...:
    Ecevite yazarkasa atılınca günlerce gündem olmuştu vatandaş kendini yakıyor memlekette tık yok... Bu milletten bir cacık olmaz kesin anladım dünyanın en cahil toplumuyla yüzleştik artık... 20 1 Yanıtla
  • Tekvatan Tekvatan:
    CHP ALLAH SENİN BELANI VERSİN 12 9 Yanıtla
  • türkiye türkiye:
    bu ülkede onlarca mülteciye yardım eli uzatan hükümet ve devlet neden kendi halkını görmezden geliyor neden gerçeten sözün bitti yerdeyiz yazık ... 17 3 Yanıtla
  • ulkucu ulkucu:
    Ey milletin vikiliyim diye gezen musveddeler bu garibanin yandığı gibi Allah da sizi yakacak işçi kardeşimin yakınlarına Allah sabit versin 19 1 Yanıtla
  • Açık Sözlü Açık Sözlü:
    Biraz daha alın Süriye'lileri iyice aç kalsın vatandaş ve sonunu düşünmek bile istemiyorum! 13 3 Yanıtla
  • Zırlamayın reziller. Zırlamayın reziller.:
    Şahısın Belediye ile bir bağı bulunmamaktaymış. Lafa bak. Ulan zırtozlar , Siz Belediyeyi ne sanıyorsunuz? Bütün Vatandaşlar Belediyenin sahibidir. Belediyede çalışan Zırtapoz züppeler ve hoppalar da vatandaşa kulve hizmetkardır. İşte o kadar. Zıkkımın kökünü yiyin. Adamı teskin edemediniz mi, derdine çare aradınız mı? reziller 11 5 Yanıtla
  • kartalhan kartalhan:
    ülke resmen batakta ne ahlak ne ticaret ne ALLAH korkusu kaldı tepetaklak gidiyoruz biryerlere ,göçmenler için yırtınanlar kendi vatandaşını gene unuttu olan gariban emekçiye beli borçlardan kırılan küçük esnafa oluyor gene 15 1 Yanıtla
  • uğur kamalak uğur kamalak:
    chp belediye den ne beklersinki resim ile meşgullerdir 8 8 Yanıtla
  • FATİH FATİH:
    SURİYELİLERE VERMEKTEN KENDİ İNSANIMIZ AÇ NE YAPSIN SADECE EKMEK İSTEMİŞ 13 3 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement