Türkoğlu'nda Telefonla Konuşabilmek İçin Elektrik Direğine Çıkıyorlar
Muratçakıroğlu Mahallesi'nde yaşayan vatandaşlar, telefon görüşmelerini GSM hatları çekmediği için, elektrik direğine veya evlerin çatısına çıkarak yapıyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?