Kömür Alamadığını İddia Eden Vatandaş Valilik Binasının 4. Katında İntihar Girişiminde Bulundu
Kömür alamadığını iddia eden vatandaş valilik binasının 4. katında intihar girişiminde bulunduKARABÜK - Karabük'te bir kişi kömür yardımı alamadığını iddia ederek Valilik binasının 4. katının camına çıkarak sesini duyurmaya çalıştı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?