Kömür Alamadığını İddia Eden Vatandaş Valilik Binasının 4. Katında İntihar Girişiminde Bulundu
Son Dakika Logo
05.01.2018 02:59
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Kömür Alamadığını İddia Eden Vatandaş Valilik Binasının 4. Katında İntihar Girişiminde Bulundu

Kömür alamadığını iddia eden vatandaş valilik binasının 4. katında intihar girişiminde bulunduKARABÜK - Karabük'te bir kişi kömür yardımı alamadığını iddia ederek Valilik binasının 4. katının camına çıkarak sesini duyurmaya çalıştı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement