Şanlıurfa müdür ve öğretmenler okulu boyadı
Müdür ve öğretmenler okulu boyadıŞanlıurfa'nın Siverek ilçesindeki İsmail Hakkı Bucak İlk ve Ortaokulu'nun müdür ve öğretmenleri, yeni eğitim- öğretim dönemi öncesi okulu boyayıp, temizlik yaptı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?