Bursaspor'un Eskişehirspor'u 2-0 yendiği maçta tribünlerden yükselen "istifa" tezahüratlarına üzülen Ertuğrul Sağlam, yedek kulübesinde ağladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (136)
Mardin :
ertuğrul adam gibi adam çok nadir bulunur harcamayın yazıktır bu adam gibi adamı 960Yanıtla
Beyaz Toros:
Bu adama haksızlık ediliyor920Yanıtla
besiktas:
Bursalilar ayıp etmişsiniz ne verdiniz de ne istiyorsunuz adamdan transfer mi yaptınız hocanın istediği ayrıca bu adam Bursaspor u Bursaspor yaptı yalan mı tarihinin en parlaklığını bu adam yasatmadımı size biraz vefalı olun hdp liler gibi kansiz olmayın o istifaya davet eden grubun...705Yanıtla
Yesil Inci:
Aferin Selcuk :)01
fenerli:
Bu Ertugrul Saglam Bursayi sampiyon yapmadimi ayiptir sevdigim bir spor adami Bursali taraftarlar cok ayip etmisler hocaya740Yanıtla
Yesil Inci:
Daum da sizi sampiyon yapti zannettiginizde omuzlardaydi ama sonra Kadikoy u yaktiniz.. Bence sus :)00
Hicabi:
Ertuğrul adam gibi adam720Yanıtla
ersin durmaz:
adam gibi adam ertugrul saglam620Yanıtla
adyamanli fb:
feneliyim ve bu adam adamin dibi522Yanıtla
cimbom:
Ertuğrul hocaya yapılanlar bursa taraftarı için utanç vericidir.520Yanıtla
PALA:
Bir fenerbahçeli olarak bursanın şampiyon olduğu sene yeminle bursa sokaklarında gezmiş biriyim sağlam hocaya ayıp ediliyor bursaya ve bursaspora saygı duyulmasını sağlayan vir hocadır471Yanıtla
Hacıpınar 40:
Adamın hasıdır Ertugrul bu adam sizi şampıyon yaptı462Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (136)