Sinop 1 Milyondan Fazla Turist Hedefliyor
Son Dakika Logo
14.11.2015 11:48
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Sinop 1 Milyondan Fazla Turist Hedefliyor

GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ: - Denizdeki vatandaşlardan görüntü- Teknelerden görüntü- Vali Yasemin Özata Çetinkaya'nın konuşması Sinop 1 milyondan fazla turist hedefliyor- Türkiye'nin en mutlu ili Sinop, yılda 1 milyondan fazla turist çekmek istiyor- Vali Çetinkaya: "2015 yılı sonunda 1 milyon rakamına rahatlıkla ulaşacağımızı öngörüyoruz" GÖKHAN GÜCÜKLÜOĞLU - Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) tarafından 2013 yılında yapılan "İl Düzeyinde Yaşam Memnuniyeti" anketine göre "Türkiye'nin en mutlu insanlarının" yaşadığı Sinop, yılda 1 milyonun üzerinde turiste ev sahipliği yapmak istiyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement