Polisin Takip Ettiğini Görünce, Aracı ve Kız Arkadaşını Bırakıp Kaçtı
Antalya'da uygulama noktasından kaçan sürücü, trafik polisinin takibi sırasında bir araca çarptı. Yakalanacağını anlayınca da, otomobili ve kız arkadaşını bırakıp kaçtı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?