TİM Başkanı Gülle: "2022 ihracatı 250 milyar doların çok üzerinde gerçekleşecek"
Son Dakika Logo
22.04.2022 11:00
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

TİM Başkanı Gülle: "2022 ihracatı 250 milyar doların çok üzerinde gerçekleşecek"

Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) Başkanı İsmail Gülle, mart ayı itibarıyla son 12 aylık ihracatın 235 milyar doları aştığını belirterek, "İnanıyoruz ki ülkemizin bu performansı, çalışması, üretim gücü ve çalışma azmiyle yılı 250 milyar doların çok üzerinde bir rakamla bitireceğiz. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement