Yargıtay'dan milyonlara müjde! Emeklilikte dayatma bitti, yüksek maaş yolu açıldı
Son Dakika Logo
24.06.2026 09:30
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Yargıtay'dan milyonlara müjde! Emeklilikte dayatma bitti, yüksek maaş yolu açıldı

Yargıtay Hukuk Genel Kurulu, farklı sigorta statülerinde (SSK, Bağ-Kur, Emekli Sandığı) hizmeti bulunan milyonlarca vatandaşı ilgilendiren devrim niteliğinde bir karara imza attı. SGK'nın dayattığı hizmet birleştirme zorunluluğunu kaldıran yargı; vatandaşın daha erken emekli olmasını ve daha yüksek maaş almasını sağlayacak statüleri seçebilmesine, dezavantajlı olanları ise hesaplama dışı bırakabilmesine hükmetti. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (6)

  • Mehmet İsmaİloğlu Mehmet İsmaİloğlu:
    ödediğin pirim gün sayısı üzerinde emeklik olması daha faydalı örnek 9000 günle 5700 gün aynı maaşı almamalı buladar net 2 0 Yanıtla
  • Hüseyin Şentürk Hüseyin Şentürk:
    İrileri vatabdaşın hep lehine çalışıyor. Allah korkusu olanlarda var. 1 0 Yanıtla
  • I. Savun I. Savun:
    geçen seçim söz verildi hala çıkmadı ama az kaldı bu şeçim önü çıkarırlar seçim kazanmak için 0 0 Yanıtla
  • murat uylaş murat uylaş:
    ssk7200 bağkur9000 ikiside 7200 oldumu sorun ortadan kalkar sadece çatı birleşti çalaşanlar arasında eşitlik olmalı 0 0 Yanıtla
  • Mustafa Doğan Mustafa Doğan:
    Suanda primi olup emekli olamayan yüzlerce kişide işyerinde ssk yaptrmyor 3bın tl para alıyor kimisi hem işszlik maaşı alıyor hem çalışıyor gss primi ödeyip ailesi hastaneye gidiyor kendıde patrondan para alıyor faturalarını ödüyor denetleyin alınan kararların nelere sebeb olduğunu görün 0 0 Yanıtla
  • Muhammet Çimen Muhammet Çimen:
    yüksek prim yatıranların maaşını yüksek verin 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement