Yargıtay'dan milyonlara müjde! Emeklilikte dayatma bitti, yüksek maaş yolu açıldı
Yargıtay Hukuk Genel Kurulu, farklı sigorta statülerinde (SSK, Bağ-Kur, Emekli Sandığı) hizmeti bulunan milyonlarca vatandaşı ilgilendiren devrim niteliğinde bir karara imza attı. SGK'nın dayattığı hizmet birleştirme zorunluluğunu kaldıran yargı; vatandaşın daha erken emekli olmasını ve daha yüksek maaş almasını sağlayacak statüleri seçebilmesine, dezavantajlı olanları ise hesaplama dışı bırakabilmesine hükmetti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (6)