Ahlat'ta engellilerin yaşadığı zorluklara dikkat çekmek için "empati parkuru" kuruldu
Bitlis'in Ahlat ilçesinde "3 Aralık Dünya Engelliler Günü" dolayısıyla engellilerin yaşadığı zorluklara dikkat çekmek amacıyla "empati parkuru" kuruldu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?