Tepebaşı Belediye Başkanı Ahmet Ataç, personelle bayramlaştı
Son Dakika Logo
23.06.2023 03:34
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Tepebaşı Belediye Başkanı Ahmet Ataç, personelle bayramlaştı

Tepebaşı Belediye Başkanı Ahmet Ataç, Kurban Bayramı öncesinde personelle bir araya gelerek bayramlaştı. Başkan Ataç, çalışanların bayramını kutlayarak, Tepebaşı Belediyesi'nin hizmet odaklı çalışmalarına devam edeceklerini belirtti. Törene, Sabiha Gökçen Erken Çocukluk Eğitim Merkezi öğrencileri de katıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement