Tepebaşı Belediye Başkanı Ahmet Ataç, personelle bayramlaştı
Tepebaşı Belediye Başkanı Ahmet Ataç, Kurban Bayramı öncesinde personelle bir araya gelerek bayramlaştı. Başkan Ataç, çalışanların bayramını kutlayarak, Tepebaşı Belediyesi'nin hizmet odaklı çalışmalarına devam edeceklerini belirtti. Törene, Sabiha Gökçen Erken Çocukluk Eğitim Merkezi öğrencileri de katıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?