Endonezyalı genç çektiği selfielerle milyoner oldu
Endonezyalı üniversite öğrencisi Sultan Gustaf el Gozali ilginç bir yöntemle milyoner olmayı başardı. 18 yaşından itibaren selfie çekmeye başlayan Gozali, 5 yıl boyunca biriktirdiği sefieleri NFT'ye dönüştürüp sattı. Bir anda milyoner olan Gozali, ailesine bu durumu açıklama konusunda büyük zorluk yaşadığını dile getirdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?