Endonezyalı genç çektiği selfielerle milyoner oldu
Son Dakika Logo
19.01.2022 03:16
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Endonezyalı genç çektiği selfielerle milyoner oldu

Endonezyalı üniversite öğrencisi Sultan Gustaf el Gozali ilginç bir yöntemle milyoner olmayı başardı. 18 yaşından itibaren selfie çekmeye başlayan Gozali, 5 yıl boyunca biriktirdiği sefieleri NFT'ye dönüştürüp sattı. Bir anda milyoner olan Gozali, ailesine bu durumu açıklama konusunda büyük zorluk yaşadığını dile getirdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement