Özhaseki: "Eski Yapı Ile Türkiye Büyüyemez, Istikrarlı Bir Ülke Olmaz"
Çevre Şehircilik Bakanı Mehmet Özhaseki, "Yeni sisteme geçildiğinde ya olurum ya olmam o ayrı mesele. Olacağım diye bir ısrarım yok. O Allah'ın takdiri. Olursa hizmet ederiz, olmazsa işimize gücümüze bakarız. Büyük ihtimalle de olmayacağım ama Türkiye için lazım bu sistem. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?