Başbakan Yıldırım: "Milletvekili Sayısını 600'e Çıkarıyorsunuz, Fuzuli Masraf Oluyor" Kılıçdaroğlu...
Başbakan Yıldırım: "Milletvekili sayısını 600'e çıkarıyorsunuz, fuzuli masraf oluyor" Kılıçdaroğlu sen bunu söyleyeceğine milletvekilinin telefon faturalarına bak. Eğer onlar ödenmeseydi, 10 tane milletvekilinin 10 senelik maaşı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?