Başbakan Yıldırım: "Milletvekili Sayısını 600'e Çıkarıyorsunuz, Fuzuli Masraf Oluyor" Kılıçdaroğlu...
Son Dakika Logo
16.03.2017 03:41
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Başbakan Yıldırım: "Milletvekili Sayısını 600'e Çıkarıyorsunuz, Fuzuli Masraf Oluyor" Kılıçdaroğlu...

Başbakan Yıldırım: "Milletvekili sayısını 600'e çıkarıyorsunuz, fuzuli masraf oluyor" Kılıçdaroğlu sen bunu söyleyeceğine milletvekilinin telefon faturalarına bak. Eğer onlar ödenmeseydi, 10 tane milletvekilinin 10 senelik maaşı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement