Aksaray'da 250 Bin Paket Kaçak Sigara Yakılarak İmha Edildi
- Aksaray'da 250 bin paket kaçak sigara yakılarak imha edildiAKSARAY - Aksaray'da polis ekiplerinin 3 ayda düzenlediği operasyonlarda ele geçirdiği 250 bin paket gümrük kaçağı sigara ve 350 kilo nargile tütünü yakılarak imha edildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?