Nişantaşı'nda eczacıyı göğsünden vurarak öldüren zanlının emniyetteki ifadesi ortaya çıktı: Korkutmak için ateş ettim
Son Dakika Logo
05.04.2023 03:14
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Nişantaşı'nda eczacıyı göğsünden vurarak öldüren zanlının emniyetteki ifadesi ortaya çıktı: Korkutmak için ateş ettim

Nişantaşı'nda tartıştığı eczacıyı göğsünden vurarak öldüren zanlı Kadir K.'nin emniyetteki ifadesine ulaşıldı. Eczacıyı 2 yıldır tanıdığını ve aralarında zaman zaman tartışma yaşandığını söyleyen Kadir K., "Aramızda ters bakma tartışması çıktı, bana küfür etti, üzerime saldırdı ve parmağım kırıldı. Ben de eve gidip, silahı alıp geldim. Silahla, korkutmak için ateş etmiştim. İkinci seferde de yanlışlıkla patladı" ifadelerini kullandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement