Veteriner Hekimler Derneği Başkanı Ertürk: "Kuduza Karşı Korunmanın Tek Yolu Hayvanları Aşılamak.
Son Dakika Logo
10.11.2022 03:53
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Veteriner Hekimler Derneği Başkanı Ertürk: "Kuduza Karşı Korunmanın Tek Yolu Hayvanları Aşılamak.

Veteriner Hekimler Derneği Genel Başkanı Gülay Ertürk, Bitlis’te 10 yaşındaki Mustafa Erçetin’in kuduz hastalığından yaşamını yitirmesiyle gündeme gelen başıboş köpek sorunuyla ilgili “Kuduzdan korunmanın tek yolu hayvanları aşılamak. Ülkemizde aşı üreten enstitülerimizde, laboratuvarlarımızda gerekli altyapıların tekrar düzenlenerek aşılarımızın yapılması gerekir” dedi. Ülke genelinde sokaklarda en az 6,5 milyon köpeğin başıboş şekilde yaşadığını belirten Ertürk, tüm kurumların iş birliği içinde çalışması, belediyelerde tekrar veteriner işleri müdürlüklerinin kurulması gerektiğini söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement