Ankara'da İki Hırsız, Oynayarak Girdikleri Binadan Televizyon Çalarak Kaçtı
Ankara'da hırsızlık için geldikleri binada güvenlik kamerasının önünden oynayarak geçen 2 hırsız, çıkışta kucakladıkları televizyonla ellerini kollarını sallayarak çıktılar. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?