Ankaragücü Teknik Direktörü Kaplan: "Kazanmak İçin Oynayacağız"
MKE Ankaragücü Teknik Direktörü Mustafa Kaplan, Spor Toto Süper Lig'in 24. haftasında yarın Antalyaspor ile yapacakları maçı kazanmak için sahaya çıkacaklarını söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?