ÖLDÜRÜLEN EŞİ İÇİN AÇTIĞI 1,8 MİLYON TL'LİK TAZMİNAT DAVASINDA 'TEMYİZ SÜRESİ' TEPKİSİ
ANTALYA'da 6 yıl önce Gökhan Pusat'ın, kullandığı özel halk otobüsüyle ezerek öldürdüğü Mehmet Oktay Kurt'un (41) eşi Filiz Kurt, açtığı davayla 1,8 milyon TL tazminat kazandığını, ancak dosyanın 3 yıldır temyizde olduğunu belirterek, "Geç gelen adalet, adalet değildir" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?