Evi soyulan şikayetçi, hırsızları yakalayan jandarmaya teşekkür etti
Denizli'nin Tavas ilçesinde yaşayan bir kişi, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi bahanesiyle kendisini telefonla arayıp hastaneye yönlendirerek evini soyan hırsızları yakalayan jandarma ekibine teşekkür etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?