ölümü hatırlamak iyidir,insana huzur verir...71Yanıtla
Sonuç:
Evin içinde olması gereken büyüklerimizi huzurevine gönderip bunun yerine odalarımızda kedi köpeğe bakar olduk. İnsanlar dinden uzaklaştıkça böyle şeyler daha başımıza çok gelir. 60Yanıtla
Doğrucu davut:
Ya yeter gelmişler 80-90 yaşına daha yaşamak istiyorlarmış iyi kazık çaksınlar 20-21 yaşında şehit olanlar napsın06Yanıtla
GÜMRÜK BAKANI:
yaşını bilmem ama bunları yazabildiğine göre sağsın. gerçi toynakla yazmak zordur tabi. ölüm sana yaklaşınca bakalım ne yapacaksın?!?60
Yorumcu dede dedi ki:
Sizde Gümrüğe mi bakıyorsunuz sizin manzara daha güzel 00
123:
ulan zaten adamların bir ayağı çukura böyle manzaramı olur32Yanıtla
..:
böyle bır saçmalık ve kasıt anca ORDU DAN çıkar zaten 41Yanıtla
Cezmi:
Huzurevi moral bozarak sürümden kazanmaya çalışıyor.31Yanıtla
..:
:))))))))))))))10
Güvenlik :
Mezarlık yanına huzur evi yapımında her kimin emeği varsa Rabbim hepsini ıslah etsin. Darısı başlarına..31Yanıtla
Centilmen :
Bir adımda öbür taraf. 40Yanıtla
Centilmen :
Bir adımda öbür taraf. 30Yanıtla
oflu:
yaşlanınca hatırla oh genc olduğunda her naneyi ye şimdide mezarlık manzarası oh ne güzelşey allah düşürmesin oralara govit 19 tamam bitsin12Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (28)