Ardahan'da sıcaklık sıfırın altına düştü
Ardahan'ın Göle ilçesinde sabah saatlerinde hava sıcaklığı eksi 1 derece olarak ölçüldü. Eylül ayının ortalarında olmamıza rağmen kışın etkileri kendini göstermeye başladı. Araçların camları buz tutarken, vatandaşlar soğuktan etkilendi. Vatandaşlar kış hazırlıklarına başladıklarını ifade etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?